У Голупцу одржана је презентација Маркетинг плана туристичког производа Ђердапски митови и легенде

This ad has expired.
Contacts:

Пројекат „Трг Ђердапских митова и легенди“, који се реализује у општини Голубац чији је донатор Европска унија заједно са немачком владом и који је у оквиру пројекта програма ,,ЕУ за културно наслеђе и туризам“ који спроводи Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ у сарадњи са Министарством туризма и омладине Републике Србије.

Пројекат се састоји из три дела, реконструкција градског трга, организација манифестација и реконструкција туристичког инфо-центра, а његова је вредност 190 хиљаде евра. У Голупцу је одржана презентација Маркетинг плана туристичког производа ,,Ђердапски митови и легенде’’ у сарадњи са Регионалном агенцијом ,,Браничево-Подунавље’’.

,,На промоцији Маркетинг плана туристичког производа ,,Ђердапски митови и легенде'', уз стручну помоћ колеге из Регионалне агенције ,,Браничево-Подунавље’’, присуствовали су туристички радници, представници образовних установа, Народне библиотеке, невладиног сектора у осталих учесника коју помажу и дају пуну подршка у реализацији овог пројекта. Главни циљ овог плана у оквиру пројекта је формирање таквог туристичког производа који ће привући још више туриста у Голубац и на ово подручје, каже координатор пројекта'', Александар Ђукић.

Најбољи слушаоци прича на тему митови и легенде као најмлађа популација у општини Голубац су деца.
,,Испред мене се налази неколико маркетинг производа које смо припремили и подели до сада многобројној деци са територије општине Голубац која су присуствовала радионицама организованим у оквиру овог пројекта. Уједно се захваљујем и донаторима Европској Унији, програма ,,ЕУ за културно наслеђе и туризам“ који спроводи Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ у сарадњи са Министарством туризма и омладине Републике Србије. Општина Голубац ће наставити да спроводи ове пројектне активности, ускоро очекујемо и завршетак свих радова. Наредни сусрет кроз медијску презентацију имаћемо на завршеном Градском тргу“, додао је Ђукић.

Презентацијом маркетинг плана туристичког производа ,,Ђердапски митови и легенде’’ унапредиће туристичку понуду општине Голубац и Доњег подунавља.
,,На позив колега из општине Голубац мало смо стручно припомогли око активности у оквиру Пројекта ,,Ђердапски митови и легенде’’ који финансира ЕУ кроз програм Немачке сарадње ГИЗ, да сви заједно унапредимо туристичку понуду Голупца и Доњег Подунавља. Овај пројекат има за циљ да реконструише централи Градски трг, успут и шетну стазу, као и туристички инфо-центар, како би добили једну целину и тако допунили туристичку понуду самог Голупца и пружили један простор који би био пријатан за разне активности. Оно што је нама, овом приликом био циљ, јесте да мало више причамо о туристичком производу као таквом с обзиром да наслеђе митолошко, легендарно, чак и оно што с е тиче Влашке културе, са којим је наш крај пребогат, није довољно искоришћено у сврху туризма. Нажалост, наши посетиоци остају необавештени за такво једно искуство, за један фантастичан садржај који је пребогат и представља нешто што је конкурентна предност овог краја“, истакла је Ивана Антонијевић, директорка РРА ,,Браничево-Подунавље’’ Пожаревац.

Разговарало се у овој презентацији како да постојећи потенцијали и дестинације буду искоришћени на прави начин и представљени потенцијалним посетиоцима који дођу у Голубац.

,,Оно што је суштина и што је закључак је да као Голупцу и било којој другој дестинацији колико има част да се похвали фантастичном атракцијом као што је Голубачка тврђава није довољно само то да задржи посетиоца, да употпуни доживљај саме дестинације, већ треба и да му пружи много више од обиласка тврђаве. Највише смо дискутовали о стварима које су нама најуобичајније, а то је нешто што се морамо сви заједно и континуирано потрудимо је активација и едукација локалног становништва. Нажалост, ми очито нисмо сами свесни с чим располажемо и која су наша богатсва. У том смислу сви заједно желимо да ангажујемо више људи у реализацији саме туристичке понуде Голупца и додатно томе да константно радимо на унапређењу квалитета. То је оно што треба да нас издваја од свих осталих“, додала је директорка Антонијевић.

Подршку пројекту дали су Народна библиотека „Вељко Дугошевић“, Туристичка организација и Удружење жена из Голупца, као и стручну помоћ Регионална развојна агенција ,,Браничево-Подунавље’’ Реализација пројекта почела је од 24.октобра 2022, а завршава 31.октобра 2023. године.

Извор: САТ ТВ

Širimo dalje
Posted in: Vesti Posted by: Душан Ђорђевић On: