Туристичка организација Голубац активно је учествовала на тренингу из маркетинга дестинације Доњег Подунавља
Туристичка организација Голубац марљиво ради на јачању својих маркетиншких вештина како би привукла више туриста.
На Сребрном Језеру (19.и 20.септембра) представници Туристичке организације Голубац придружили су се тренингу из области маркетинга дестинације Доњег Подунавља, где су разменили идеје и стекли нова знања за унапређење туризма у овом прелепом региону.
Тренинг је окупио стручњаке из области туризма, маркетинга и дестинацијског менаџмента, а Туристичка организација Голубац је била активно присутна како би допринела развоју овог атрактивног региона. Агенда тренинга обухватала је бројне теме, укључујући стратегије дигиталног маркетинга, управљање туристичким садржајем, и приступ развоју туристичких производа.
Представници Туристичке организације Голубац имали су прилику да поделе своје искуство и перспективе с колегама из других дестинација, чиме су допринели бољем разумевању потенцијала Доњег Подунавља као туристичке дестинације.
Извор: Туристичка организација Голубац